opc_loader

Klachtenprocedure


1 Indien de consument een klacht heeft over een product (conform Artikel aangaande garantie en conformiteit) en/of over andere aspecten van de dienstverlening van De Scrapheap, dan kan hij bij De Scrapheap via [email protected] een klacht indienen.


2 De Scrapheap geeft de consument zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 3 dagen na ontvangst van de klacht, een reactie op zijn klacht. Indien het nog niet mogelijk is een inhoudelijke of definitieve reactie te geven, dan zal De Scrapheap binnen 3 dagen na de ontvangst van de klacht deze bevestigen en een indicatie geven van de termijn waarbinnen zij verwacht een inhoudelijke of definitieve reactie te geven op de klacht van de consument.

3. Wanneer dit niet tot een oplossing leidt, is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via  het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Nieuwsbrief (MailChimp)
Winkelwagen